Ati facut o comanda si doriti sa o anulati?

IMPORTANT !!! Din momentul lansari comenzi aceasta nu mai poate suporta modificari, anularea comenzii de catre cumparator duce automat la pierderea avansului platit!

In cazul in care in care comada a fost facuta telefonic va trebui sa sunati sau sa trimiteti un email si sa solicitati anularea ei.

In cazul in care in care comada a fost facuta online va trebui sa sunati sau sa trimiteti un email si sa solicitati anularea ei. Comenzile anulate raman vizibile in istoric. Daca doriti sa modificati partial produsele din comanda sau sa adaugati, modificati date de facturare sau de livrare, trebuie doar sa trimiteti un mesaj din comanda catre noi. Urmeaza sa va confirmam prin email daca produsele specificate pot fi modificate si/sau adaugate.

Comanda anulata a fost achitata online?

In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor returna in cont in aproximativ 3 zile.

Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?

Inseamna ca banii sunt in contul seremoldova.ro. Ii puteti solicita si se va efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar) sau ii puteti folosi la o viitoare comanda.

SERE & SOLARII MOLDOVA SRL

Email: contact@seremoldova.ro

Mobil: 0748 700 701